-
Intro
e-SUV - dizajn, integrácia, výkon.
Bianchi posunulo hranicu medzi vzájomnou interakciou človeka so strojom na úplne novú úroveň – symbióza štýlu a funkčnosti uzrela svetlo sveta prostredníctvom modelového radu e-SUV.
Vízia e-mobility budúcnosti naberá konkrétne tvary vďaka unikátnemu dizajnu. Úplne nová platforma pod skratkou „e-SUV“ znamená „electric sports utility vehicle“ - elektrické športovo úžitkové vozidlo. Ide teda o dopravný prostriedok, ktorý vás dostane kamkoľvek za vaším dobrodružstvom. E-bike, ktorý reprezentuje BIANCHI Lif-E program elektrickej inteligencie – mobilitu, bezpečnosť, slobodu.
DIZAJN
Celokarbónový rám vrátane zadnej stavby sa vyznačuje ostrými hranami poskladanými z trojuholníkov, ktoré boli inšpirované unikátnym tvarom vrcholkov hôr v Dolomitoch. Tento unikátny koncept v sebe nesie odkaz na spojenie medzi prírodou a technológiami.
Dizajn asymetrickej karbónovej zadnej stavby okrem estetiky prináša aj nižšiu mieru hluku a poškodenia, spôsobeného narážaním reťaze o rám pri jazde v teréne.
INTEGRÁCIA
Riadidlá BIANCHI e-SUV sú pri vyšších modeloch vytvorené z jedného kusu ľahkého karbónu s vnútornou kabelážou. Na riadidlách sa nachádza ukazovateľ stavu batérie a integrovaný držiak napr. pre GPS zariadenie.
BEZPEČNOSŤ
Dôraz na jazdcovo pohodlie a bezpečnosť sú kľúčové pre celý Bianchi Lif-e projekt. Tento fakt v novom e-SUV odrážajú predné a zadné svetlá integrované v ráme, vyvinuté v spolupráci s popredným výrobcom cyklistického osvetlenie Spanninga. Takto máte možnosť vidieť a byť videný, či už pri jazde mestom, alebo objavovaní nových lesných ciest.
BATÉRIA
Motor poháňa plne integrovaná 720 Wh batéria. Kryt batérie chráni unikátny chladiaci systém inšpirovaný samo-chladiacimi fasádami moderných budov. Ten pôsobí na báze vertikálnych vzduchových kanálikov, ktoré nasávajú vzduch cez vrchnú časť systému. Vzduch cirkuluje v kanálikoch popri batérii, ochladzuje ju a následne sa dostáva von spodnou časťou. Celý systém tak pri jazde zabraňuje prehrievaniu sa motora a batérie.
SHIMANO EP8
-
Motor
-
výkon: 250 W
-
krútiaci moment 85 Nm
-
nízka hmotnosť - len 2,6 kg
-
s vylepšenou reguláciou teploty
-
Batéria
-
integrovaná v spodnej rámovej trubke
-
720 Wh
-
Pomoc do 25 km/hod
-
Snímač krútiaceho momentu, rýchlosti a kadencie
-
LCD displej
- 3 úrovne asistencie: ECO, TRAIL, BOOST
-
Walk asistent - pomoc pri tlačení bicykla 4 km/h pri ktoromkoľvek prevode
-
-
Špecifikácia
Materiál Karbón Rám Bianchi E-SUV 150mm Carbon, 1.5 tapered HT, seatpost diam. 31,6mm, integrated seat clamp, PM180mm dropout, thru axle 12x148mm, internal cable routing inside DT, Vidlica Rock Shox ZEB Select 29B DebonAir 150mm Prehadzovačka Sram GX Eagle 12sp Radenie Sram GX EAGLE 1x12sp Kľuky Shimano FC-EM600 Alu crank 165mm, 24mm axle, w/SRAM XSYNC2 34T chainring,w/custom chainguide for 30-38T Kazeta Sram PG1230, 12sp, 11-50T Riadidlá Velomann rise, width 780mm diam.35mm, rise 20mm, backsweep 9°, double butted AL7050 Predstavec Velomann +/-0°, 1,1/8 x diam.35mm, ext: 50mm Sedlovka Velomann, diam.31,6mm, internal remote cable routing, travel: 125mm-17``, 150mm-19,21`` Plášte Front: Kenda Hellkat 29x2.6, Rear: Kenda Regolith 27,5x2.8 Kolesá DT Swiss H1900 Spline 27,5 rear 35mm & 29 front 30mm Brzdy Shimano BR-M6120 Reťaz Sram NX Eagle 12sp Brzdové páky Shimano BL-M6100 Blatníky Front and rear, integrated Stredové zloženie Included w/motor unit Gripy T-One Rock T-GP34 Motor Shimano EP8 motor unit w/DU-EP800 drive unit, XSYNC2 34T chainring, speed sensor Batéria Darfon 10S4P 720Wh Hlavové zloženie Fsa NO.55R/558 1.5 Brzdové kotúče Shimano SM-RT64 Front & RT-EM600 Rear, diam. 203mm Sedlo Sram Deluxe Select+ RL,Fi`zi:k Alpaca Terra, S alloy rail, 249x145mm Sada Sram GX Počet prevodov 1x12 Zdvih odpruženia 130-160 mm -
Príslušenstvo
Načítavam...
Bianchi e-SUV Adventure GX Eagle 1x12sp
Overenie dostupnosti tovaru
Ak si želáš strážiť cenu a dostupnosť tohto produktu, zadaj svoj email, alebo sa prihlás.
Ahoj Velocity, mám otázku ku
Bianchi e-SUV Adventure GX Eagle 1x12sp
-
Intro
e-SUV - dizajn, integrácia, výkon.
Bianchi posunulo hranicu medzi vzájomnou interakciou človeka so strojom na úplne novú úroveň – symbióza štýlu a funkčnosti uzrela svetlo sveta prostredníctvom modelového radu e-SUV.
Vízia e-mobility budúcnosti naberá konkrétne tvary vďaka unikátnemu dizajnu. Úplne nová platforma pod skratkou „e-SUV“ znamená „electric sports utility vehicle“ - elektrické športovo úžitkové vozidlo. Ide teda o dopravný prostriedok, ktorý vás dostane kamkoľvek za vaším dobrodružstvom. E-bike, ktorý reprezentuje BIANCHI Lif-E program elektrickej inteligencie – mobilitu, bezpečnosť, slobodu.
DIZAJN
Celokarbónový rám vrátane zadnej stavby sa vyznačuje ostrými hranami poskladanými z trojuholníkov, ktoré boli inšpirované unikátnym tvarom vrcholkov hôr v Dolomitoch. Tento unikátny koncept v sebe nesie odkaz na spojenie medzi prírodou a technológiami.
Dizajn asymetrickej karbónovej zadnej stavby okrem estetiky prináša aj nižšiu mieru hluku a poškodenia, spôsobeného narážaním reťaze o rám pri jazde v teréne.
INTEGRÁCIA
Riadidlá BIANCHI e-SUV sú pri vyšších modeloch vytvorené z jedného kusu ľahkého karbónu s vnútornou kabelážou. Na riadidlách sa nachádza ukazovateľ stavu batérie a integrovaný držiak napr. pre GPS zariadenie.
BEZPEČNOSŤ
Dôraz na jazdcovo pohodlie a bezpečnosť sú kľúčové pre celý Bianchi Lif-e projekt. Tento fakt v novom e-SUV odrážajú predné a zadné svetlá integrované v ráme, vyvinuté v spolupráci s popredným výrobcom cyklistického osvetlenie Spanninga. Takto máte možnosť vidieť a byť videný, či už pri jazde mestom, alebo objavovaní nových lesných ciest.
BATÉRIA
Motor poháňa plne integrovaná 720 Wh batéria. Kryt batérie chráni unikátny chladiaci systém inšpirovaný samo-chladiacimi fasádami moderných budov. Ten pôsobí na báze vertikálnych vzduchových kanálikov, ktoré nasávajú vzduch cez vrchnú časť systému. Vzduch cirkuluje v kanálikoch popri batérii, ochladzuje ju a následne sa dostáva von spodnou časťou. Celý systém tak pri jazde zabraňuje prehrievaniu sa motora a batérie.
SHIMANO EP8
-
Motor
-
výkon: 250 W
-
krútiaci moment 85 Nm
-
nízka hmotnosť - len 2,6 kg
-
s vylepšenou reguláciou teploty
-
Batéria
-
integrovaná v spodnej rámovej trubke
-
720 Wh
-
Pomoc do 25 km/hod
-
Snímač krútiaceho momentu, rýchlosti a kadencie
-
LCD displej
- 3 úrovne asistencie: ECO, TRAIL, BOOST
-
Walk asistent - pomoc pri tlačení bicykla 4 km/h pri ktoromkoľvek prevode
-
-
Špecifikácia
Materiál Karbón Rám Bianchi E-SUV 150mm Carbon, 1.5 tapered HT, seatpost diam. 31,6mm, integrated seat clamp, PM180mm dropout, thru axle 12x148mm, internal cable routing inside DT, Vidlica Rock Shox ZEB Select 29B DebonAir 150mm Prehadzovačka Sram GX Eagle 12sp Radenie Sram GX EAGLE 1x12sp Kľuky Shimano FC-EM600 Alu crank 165mm, 24mm axle, w/SRAM XSYNC2 34T chainring,w/custom chainguide for 30-38T Kazeta Sram PG1230, 12sp, 11-50T Riadidlá Velomann rise, width 780mm diam.35mm, rise 20mm, backsweep 9°, double butted AL7050 Predstavec Velomann +/-0°, 1,1/8 x diam.35mm, ext: 50mm Sedlovka Velomann, diam.31,6mm, internal remote cable routing, travel: 125mm-17``, 150mm-19,21`` Plášte Front: Kenda Hellkat 29x2.6, Rear: Kenda Regolith 27,5x2.8 Kolesá DT Swiss H1900 Spline 27,5 rear 35mm & 29 front 30mm Brzdy Shimano BR-M6120 Reťaz Sram NX Eagle 12sp Brzdové páky Shimano BL-M6100 Blatníky Front and rear, integrated Stredové zloženie Included w/motor unit Gripy T-One Rock T-GP34 Motor Shimano EP8 motor unit w/DU-EP800 drive unit, XSYNC2 34T chainring, speed sensor Batéria Darfon 10S4P 720Wh Hlavové zloženie Fsa NO.55R/558 1.5 Brzdové kotúče Shimano SM-RT64 Front & RT-EM600 Rear, diam. 203mm Sedlo Sram Deluxe Select+ RL,Fi`zi:k Alpaca Terra, S alloy rail, 249x145mm Sada Sram GX Počet prevodov 1x12 Zdvih odpruženia 130-160 mm -
Príslušenstvo
Načítavam...