Karbónový cestný AERO bicykel s úplne novou elektrickou sadou 105!
BRZDNÝ VÝKON
Pre maximálnu kontrolu nad bicyklom a brzdným účinkom sú všetky modely REACTO osadené kotúčovými brzdami. Používame štandard bŕzd flat mount v kombinácii s technológiou „DISC COOLING“ vpredu aj vzadu pre najlepší výkon bŕzd.
KOKPIT S INTEGROVANÝM VEDENÍM KÁBLOV
Naše najvyššie karbónové modely s rámom CF5 majú vedenie káblov kompletne integrované v karbónovom kokpite Vision Metron 5D ACR, čo zlepšuje aerodynamiku a umožňuje dosiahnuť veľmi čistú siluetu a oblasť kokpitu. Modely CF3 s elektronickým radením majú dvojdielny hliníkový kokpit s integrovaným vedením káblov, ktorý pozostáva z predstavca Vision ACR SMR v kombinácii s riadítkami MERIDA EXPERT CW. Modely CF3 s mechanickým radením majú semi-integrované hlavové zloženie MERIDA kombinované s predstavcom a riadítkami MERIDA EXPERT CW. Všetky tri kokpity dodávajú bicyklu veľmi čistý, organický a moderný vzhľad.
EŠTE LEPŠIA AERODYNAMIKA
Optimalizovaná aerodynamika v oblasti vidlice horných vzpier zadnej stavby a vedením laniek a káblov integrovaným v kokpite, ponúka REACTO ešte lepšie hodnoty ako jeho už i tak skvelý predchodca.
PEVNÉ OSKY
Všetky športové cestné bicykle DISC sú vybavené 12 mm pevnými oskami pre vyššiu tuhosť kolies a presné zarovnanie kotúča pri výmene kolesa.
PRECÍZNE OVLÁDANIE
Všetky cestné modely REACTO a SCULTURA sú vybavené celokarbónovými vidlicami s kónickým krkom, ktoré zabezpečujú precízne a odvahu povzbudzujúce ovládanie. Hliníkové modely a modely CF2 využívajú „klasický“ rozmer krku vidlice 1 1/8“ do 1 ½“. Najvyššie modely CF4 majú užšiu hlavovú trubku a používajú kónus 1 1/8“ na 1 ¼“.
TECHNOLÓGIA DISC COOLING
Kovaná hliníková časť pod zadným brzdovým strmeňom odvádza teplo cez CNC vypracované chladiace rebrá, čím znižuje nahromadené teplo o 35% a zvyšuje rýchlosť chladenia bŕzd pre stabilný brzdný výkon.
KOMFORT & AERO DIZAJN
Komfort vždy patril medzi kľúčové vlastnosti modelov REACTO. Totiž na mnohých aero bicykloch je jazda práve kvôli veľkým priemerom rámových trubiek a sedloviek príliš tvrdá. REACTO ale používa funkčne tvarovanú sedlovku, ktorá má vlastnosti ako konvenčná. V porovnaní s inými aero bicyklami poskytuje dobrú úroveň komfortu.
TECHNOLÓGIE:
X-TAPER HEADTUBE
Použitie kónickej hlavovej trubky s 1 1/8“ ložiskami hore a 1 ¼“ alebo 1 ½“ dole zaručuje výnimočnú tuhosť prednej časti rámu a precízne ovládanie dodáva pocit istoty.
INTERNAL CABLE ROUTING
Káble sú vedené vnútrom rámu, do ktorého vchádzajú a vychádzajú cez vyhradené otvory v ráme. Bicykel má elegantnejší vzhľad a káble sú navyše chránené pred vlhkosťou a špinou.
NANO MATRIX CARBON
Pre zvýšenie odolnosti karbónových rámov sú vrstvy karbónu spojené živicou s pridanými nanočasticami, ktoré zvyšujú odolnosť voči nárazom až o 40%
AWS
Pri výrobe jednotlivých karbónových dielov používame nafukovaciu vložku, ktorá zaručí, že vnútri trubiek sa nevytvoria vrásky, ktoré zvyšujú hmotnosť a môžu oslabiť trubku. Vďaka tomu sú výsledné rámy ľahšie, tuhšie a pevnejšie.
NACA FASTBACK PROFILE
Aerodynamický profil trubiek odvodený od kvapkovitého profilu NACA0028 (Nautical Advisory Comitee for Aeronautics) s odrezaným koncom. Vzduch obteká okolo trubky ako keby bol odrezaný koniec stále prítomný, vďaka čomu môžeme pri konštrukcii použiť menej materiálu a ušetriť tak celkovú hmotnosť.
DISC COOLER
Kovaný hliníkový komponent pod predným a/alebo zadným brzdovým strmeňom zlepšuje odvod tepla pomocou CNC opracovaných chladiacich rebier. Testy nám ukázali, že teplota sa zníži až o 35% a čas na vychladnutie bŕzd sa skráti, čím sa optimalizuje výkon bŕzd.
INTERNAL CLAMP
Navrhovanie špičkových prostriedkov pre pretekárov WorldTour je podobné práci tímu Formuly 1: každý, aj najmenší nenápadný detail, môže spraviť vo výsledku rozhodujúce sekundy. Aj preto integrovaná sedlová objímka minimalizuje tvorbu turbulencií v okolí hornej rámovej trubky.
WIRE PORT
Špeciálne tvarované hlavové zloženie merida navrhnuté tak, že všetky káble ako lanká radenia alebo brzdové hadičky vstupujú do rámu cez hlavové zloženie, vďaka čomu sú lanká ukryté a takmer neviditeľné, bez nutnosti konštrukčných zásahov do rámu. V závislosti od modelu sú lanká vedené vnútrom po celej ich dĺžke (vrátane riadítok a predstavca) alebo ako semi-integrované, keď do rámu vchádzajú v oblasti pod predstavcom.